Chatelj bátran, de ne reklámozz! :D

2013. február 28., csütörtök

The Beauty and the Bear - 138. fejezet



138. fejezet

(Nadine szemszöge)

Nagyon elégedett voltam a védelem megerősítésével mindkét fronton, valamint azzal a ténnyel is, hogy Sandra ilyen gyorsan, könnyen és hatékonyan beépült a Volturihoz. Már csak azt remélem, hogy Anne és Demetri között is ilyen jól alakulnak majd a dolgok, ahogy eddig is, és akkor semmi okunk nincs az aggodalomra.
-          Molly, Erik, történt valami? – jelentem meg mellettük. Most ők voltak beosztva Anne és Dem mellé.
-          Két sötét árnyék folyamatosan itt settenkedik, de nem tettek semmit sem eddig. Gondolom, parancsra várhatnak, vagy Lucifer éppen most dolgozza ki a legújabb stratégiáját – válaszolta Erik elgondolkozva. Hát igen, általában Lucifernél semmi sem biztos, csak az, hogy halál jár a nyomában, és szenvedés.
-          Nagyszerű, akkor minden rendben ment – biccentettem elégedetten.
-          Igen, de nem hiszem, hogy sokáig pihennek, ismerve a természetüket – fűzte hozzá Molly.
-          Jogos meglátás – biccentettem azonnal. – Azért jöttem, hogy leváltsalak titeket, Nathan is azonnal ideér – mondtam határozottan.
-          Rendben, akkor holnap jövünk – válaszolták egyszerre, majd már el is tűntek. Én pedig visszafordultam a mi kis gerlepárunk felé. Úgy látszott, legalábbis szemmel láthatóan mindenképpen, hogy határozottan jó úton haladnak a dolgok közöttük. Sőt, talán még a vártnál is sokkal jobban, hiszen én nem fűztem túl sok reményt egy Volturi katonához.
-          Nem volna kedved esetleg ma az én szobámban aludni? – kérdezte Demetri hirtelen. Én pedig azonnal ledermedtem, ahogy Anne is. Ennyi, kész, vége az idillnek, nálam elásta magát ez a fickó, méghozzá már megint.
-          Én nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne – harapott Anne az ajkába. – Megmondtam neked, hogy…
-          Jaj, nem, félreérted a helyzetet – vágta rá Demetri az orrnyergét masszírozva. – Valószínűleg máshogy hangzott, mint ahogy én gondoltam. Úgy értettem, hogy van-e kedved nálam aludni, hogy szó szerint, tényleg csak aludni. Vagyis te aludnál, én pedig csak néznélek, esetleg átölelnének, ha érzed magad feszélyezve tőlem. Semmiféle hátsó szándék nem volt bennem, amikor felajánlottam a lehetőséget. Csak úgy gondoltam, hogy jó lenne együtt lenni, ennyi.
-          Vagy úgy – mosolyodott el Anne. – Ne haragudj, hogy félreértettem.
-          Semmi gond, talán egy kicsit kétértelműen hangzott a dolog – legyintett Dem azonnal. – Egyébként, tudom, hogy nem fogsz örülni, de én tegnap éjjel is belopóztam hozzád – vallotta be.
-          Micsoda? – kerekedtek el Anne szemei.
-          Nem tettem semmit, csak figyeltem, ahogy alszol – mondta Demetri teljes komolysággal, és én most még hittem is neki. Hiszen, ha bármivel is próbálkozott volna, akkor arról azonnal kaptam volna jelentést, márpedig itt semmi ilyesmi nem történt.
-          Oh – lepődött meg Anne. – Na és miért olyan érdekes, hogy alszom?
-          Azért, mert nekem már nagyon régóta nem volt rá lehetőségem, és nem is lesz soha, ezért szeretem nézni, ahogy mások alszanak. Főleg téged szeretlek nézni.
-          Miért, kit szoktál még nézni, ahogy alszik? – kérdezte Anne kíváncsian.
-          Amikor küldetésben vagyok, akkor szoktam látni embereket aludni. Sokszor utazom éjszaka, hiszen akkor nincs olyan veszély felfedhetem magam a napfény miatt, ami bármikor kisüthet. Az emberek pedig előszeretettel nem húzzák le a redőnyöket, és így könnyedén beláthatok az ablakon. Az alvás kincs, erre csak akkor jön rá bárki is, amikor többé már nem képes rá – sóhajtott fel vágyakozva. – Emlékszem, hogy régen én is olyan sokat álmodtam. Volt, hogy szépet, volt, hogy kevésbé szépet, de mindig feltöltődve ébredtem utána, mert alvás közben elszállnak a tudatalatti problémák, hiszen azokat dolgozzuk fel. Fantasztikus szerkezet az emberi test, csak meg kell tanulni értékelni.
-          Fantasztikus, és veszélyes is – egészítette ki Anne.
-          Veszélyes? – kérdezett vissza Demetri döbbenten.
-          Igen, veszélyes – vágta rá ismét Anne.
-          Ezt kérlek, fejtsd ki – vonta fel Dem a szemöldökét.
-          Egyszerűbb a válasz, mint gondolnád – vágta rá Anne. – A vámpírok, és mi félvérek csak akkor bántunk másokat, ha szükséges, hogy oltsuk a szomjunkat, de az emberek legtöbbször maguknak csinálják a bajt. Az irigység, amit mások iránt éreznek, vagy a fájdalom, amit gond nélkül okoznak másoknak. Mások kirekesztése maguk közül, csak azért mert különböznek a többségtől. Furcsa faj az ember, nem gondolod?
-          Valóban furcsa, de mégis egyedi – válaszolta Demetri. – Sok izgalmas tulajdonságuk is van – fűzte még hozzá.
-          Például? – kérdezte Anne kíváncsian.
-          A szerelem, amit érezni tudnak, amiért akár meghalni is képesek, a szenvedély egy egészséges formája, amit a szerelmük iránt táplálnak…
-          A szerelmet és a szenvedélyt mi is minden gond nélkül tudjuk produkálni – vágott közbe Anne. – Azt hittem, hogy mi remek példa vagyunk erre.
-          Valóban, de a mi szenvedélyünk gyakran beteges méreteket ölt – mondta Dem határozottan.
-          Hogy érted ezt? – lepődött meg Anne.
-          Úgy, hogy aki iránt fellobban bennünk a vágy, azt akár a világ másik végére is gondolkodás nélkül követjük, és megszerezzük magunknak bármi áron. Ha valaki énekel neked, akkor azt nem tudod figyelmen kívül hagyni.
-          Az énekesed? Te már találkoztál vele? Állítólag nagyon ritka, hogy megtalálod – lett izgatott Anne azonnal. – Ki volt az? Mi történt vele? – kérdezte lelkesen. – Oh, várjunk csak, az énekeseknek csak nagyon kis százaléka marad életben – húzta el a száját, Anne.
-          Ne aggódj, az én énekesem jól van, és nem eshet soha semmi baja sem, hogyha rajtam múlik – mondta Demetri határozottan.
-          Nagyon szerencsés – mondta Anne egy kicsit kevésbé lelkesen. – Na és hol van most?
-          Éppen itt ül mellettem – vágta Demetri, miközben mélyen beszívta Anne illatát.
-          Hogyan? – hökkent meg Anne, ahogy én is. Észre sem vettem, hogy Anne Dem énekese. Nem reagált rá olyan hevesen, mint ahogy az normális lenne. Mi a fene? Ezt sajnos még Lucifer is csúnyán kijátszhatja. – Öhm… biztosan tévedsz – mondta határozottan.
-          Én nem hinném – rázta meg a fejét Demetri. – Tudom, hogy más vagy, és az illatod is elképesztően csábít, éreztem már akkor is, amikor először megláttalak.
-          Akkor miért nem támadtál rám a véremért? – kérdezte kíváncsian.
-          Azért, mert jobban lekötött a szépséged, még a véred illatánál is sokkal jobban.
-          Nem vagyok szebb, mint egy vámpírlány – vetette ellen.
-          Dehogynem – tiltakozott Dem azonnal. – Te nem látod magad tisztán, Anne. A bőröd olyan márványszínű, és selymes, akárcsak egy vámpíré, legalábbis ránézésre, de te meleg vagy, és puha. Egyszerűen semmihez sem fogható. Ráadásul az enyhe pír, ami mindig játszik az arcodon egyszerre kislányos, és vadító egyszerre. Káprázatos nő leszel, vagyis már most is az vagy természetesen.
-          Nos, azt hiszem, hogy túlzásokba estél, nem is kicsit, de azért köszönöm – mondta még jobban elpirulva. – Visszatérve pedig az éjszakára, azt hiszem, hogy szeretnék veled aludni. Fürdés után átmegyek, ha így megfelel. Majd köntösben alszom a hálóingen kívül. Úgyis hűvösek az esték errefelé.
-          Igen, alaposan betakaróztál tegnap éjjel is. Gondoltam, hogy hűvösnek érezted az időt.
-          Nem vagyok fázós, de egy picit melegebbhez vagyok szokva, ennyi az egész – magyarázta halkan.
-          Nos, ezen segíthetünk. Ugyanis nálam is van néhány takaró, csak nem tudtam, hogy szükséged van-e rá. Ha gondolod, akkor készséggel felajánlom őket.
-          Nos, mindenképpen meggondolom – vágta rá Anne mosolyogva.
-          Amit csak szeretnél – biccentett Demetri.
-          Fogadjunk, hogy nem tudsz bármit kivitelezni a kedvemért – mosolyodott el Anne hamiskásan.
-          Rendben, fogadjunk, hogy én bármit megszerzek neked huszonnégy órán belül – szállt be Dem a játékba.
-          Lefogadom, hogy ez nem fog sikerülni – mondta határozottan.
-          Mi a tét? – kérdezte hirtelen Demetri.
-          Nem tudom – gondolkodott el Anne tanácstalanul. – Nem vagyok jó fogadásokban. Pedig legalább az apám révén érthetnék hozzá. Apa nagyon jól tud fogadni.
-          Nos, nekem lenne egy javaslatom – ajánlotta Demetri a lehetőséget azonnal.
-          Halljuk – nézett rá Anne kíváncsian.
-          Legyen a tét egy csók – nézett Anne-re határozottan. – Természetesen csak akkor jár, hogyha teljesítem a kívánságod – fűzte még hozzá.
-          Mennyi időt kapok kidolgozni a kívánságomat? – kérdezte Anne kíváncsian.
-          Mondjuk pontosan annyit, amennyit én fogok a feladatra. Huszonnégy órád van mostantól, hogy kitaláld a vágyad pontos részleteit, akkor indulok el, hogy teljesítsem.
-          Megegyeztünk – nyújtotta a kezét Anne Demetri felé. Aki azonnal gyengéden a kezébe fogta Anne apró tenyerét, és kezet ráztak egymással. – Én fogok nyerni.
-          Azt majd meglátjuk, mert abban biztos lehetsz, hogy ennyire elszánt talán még sohasem voltam létezésem során – mondta Dem ellentmondást nem tűrve.
-          Nos, talán még örülök is, hogyha nyersz – kacsintott rá Anne.
-          Nocsak, előbb éled benned a kacér nő, mint valaha is gondoltam volna – vigyorodott el Demetri.
-          Akármennyire is fiatal vagyok még, attól még én is nő vagyok. Melyik lánynak ne imponálna, hogyha ilyen jóképű férfi találná vonzónak.
-          Nocsak, már bókot is kapok? – kérdezte Demetri felcsillanó szemekkel.
-          Sosem mondtam, hogy nem vagy jóképű férfi – állapította meg Anne.
-          Viszont eddig azt sem mondtad, hogy vagyok, tehát ez egyértelműen bók – mondta Dem tárgyilagosan.
-          Jaj, hagyjuk ezt – temette Anne a kezeibe az arcát. – Inkább szerezz nekem valami vacsorát. Éhes vagyok, és üresek a szekrények.
-          Te jó ég, tényleg nem hozták még Volterrából neked az ételt – kerekedtek ki Demetri szemei. – Nagyon éhes vagy? Ma még csak reggeliztél – nézett Anne-re bűntudatosan.
-          Semmi gond, még csak kezdek éhes lenni, de azt hittem, hogy ennél egy kicsit gyorsabban küldenek nekem enni. Azért napokig nem fogok kibírni étel nélkül.
-          Nos, ez esetben első sorban menjünk el vásárolni – ajánlotta Demetri.
-          Mégis hova? – kérdezte Anne döbbenten.
-          Van egy kis falu nem messze innen, van ott egy kellemes kisbolt, és egy étterem is, ami éjjel-nappal nyitva tart. Talán meghívhatlak egy meleg vacsorára, és be is vásárolhatunk neked néhány napra.
-          Nincs nálam egy vas sem – húzta el a száját Anne. – Egyébként tetszene a terv. Viszont hogyan akarsz emberek között vacsorázni? Mármint…
-          Attól, hogy a szemeim vörösek még nem tűnök fel gyertyafénynél. Egyébként pedig hány embert láttál már őszintén a szemedbe nézni a családodon kívül. Néha az emberek ostobák, akkor sem veszik észre a veszélyt, hogyha elsétál mellettük.
-          Különös figura vagy te – kuncogott fel Anne.
-          Pedig még alig ismersz. Tartogatok még meglepetéseket a számodra. Szóval, hölgyem, elvihetem vacsorázni? – nyújtotta karját Demetri. – Ne aggódj, van nálam pénz a vacsorára, és a vásárlásra is bőségesen. Úgyhogy bármit megkaphatsz, amit csak kívánsz – mondta komolyan.
-          Vigyázz, hogy mit mondasz, mert velem veszélyes boltba menni – fogadta el Anne a felajánlott kart.
-          Felnövök a feladathoz – kapta a karjaiba Demetri Anne-t.
-          Hé, mit művelsz? – sikkantott fel Anne.
-          Elviszem a hölgyet vacsorázni – vágta rá Dem egyértelműen.
-          Van lábam – állapította meg Anne.
-          Igen, tudom, hogy van lábad, de a faluig futni fogunk. Márpedig te nem futhatsz éhesen – mondta határozottan.
-          Azért futni még tudok, csak egy kicsit vagyok éhes – tiltakozott Anne.
-          Mi lenne, ha egyszerűen csak hagynád, hogy egy kicsit úriembernek érezzem magam? – sóhajtott fel Demetri.
-          Demetri, te úriember vagy, efelől momentán soha nem volt kétségem – forgatta meg Anne a szemeit.
-          Nos, megtiszteltetés, hogy így érzel, de te jobbnak látsz engem, mint amilyen igazából vagyok – mondta kissé letörten.
-          Nem, én olyannak látlak téged, amilyen lehetnél. Én látok egy jövőt, ami a tiéd lehet, csak akarnod kell.
-          Nocsak, talán te is olyan képességekkel bírsz, mint Alice? – kérdezte Dem kíváncsian.
-          Nem, én csak érzem, hogy lehet másmilyen életed is, hogyha szeretnéd – mondta Anne teljes meggyőződéssel. – Szerintem te kedvelnéd a békét, és a boldog családi életet.
-          Ki ne kedvelné? – vonta fel a szemöldökét Demetri.
-          Hát nem tudom, Jane felöl lennének kétségeim – húzta el a száját Anne.
-          Oké, ott a pont. Jane, hogy is mondjam, tényleg nem könnyű eset – bólintott rá a férfi.
-          Jesszus, nincs egy zacskód? Mindjárt elhányom magam? – jelent meg mellettem Lucifer. – Mikor csináltál ebből a tuti kis szörnyetegből nyáltengert úgy, hogy én nem vettem észre? – nézett rám rosszullétet színlelve.
-          Nos, talán nem mindenki olyan romlott Volterrában, mint ahogy hiszed – állapítottam meg. – Vannak olyan vámpírok, akikben van lehetőség. A Cullen család tökéletes példa erre. Szemmel láthatóan pedig Demetriben is megvan a szikra, hogy változzon. Jaspernek is csak a megfelelő lány kellett, emlékszel? – villantak meg a szemeim.
-          Néha még neked is lehet szerencséd, angyalkám – vonta meg a vállát Lucifer. – Néha csatát megnyertél, de a háború még el sem kezdődött – mondta határozottan.
-          Ez már csak kapálózás a részedről, mert érzed, hogy elvesztetted a harcot ellenem – mondtam határozottan. Tényleg így éreztem. Eljött végre a mi időnk. Képesek vagyunk Lucifer ördögi tervét meghiúsítani, és meg is tesszük, csak ezt ő még nem hajlandó beismerni.
-          Nos, meglátjuk, hogy tényleg annyira ügyes vagy-e, mint amekkora a szád – simított végig az arcomon, majd megint eltűnt.
-          Ó, ha tudnád, hogy milyen meglepetések várnak még rád – vigyorodtam el, majd visszafordultam Anne és Demetri felé. Nem is lesz olyan nehéz megnyerni Demetrit az ügyünknek, mint hittem…

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Grazie mille :D imádtam :D bár meglepődtem, hogy csak így bevágta Dem, hogy aludjon nála Anne :D nagyon nagyon kíváncsi leszek az este további részére, illetve a feladatra is :D
    Dem azért a csókért mindent meg fog tenni, ebben biztos vagyok :)

    nagyon nagyon várom a kövi részt. :D nem tudnád megoldani, hogy heti 2 rész legyen??????, :'(

    puszi
    Mono

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon tetszett! ÁÁ, az a fogadás. Nem mintha Anne bánná ha Demetri győzne. Lucifer... hát ő már tényleg csak kapálódzik. De azért biztos vagyok benne, hogy készül még valamivel. Kíváncsi leszek. Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Kíváncsi vagyok, hogy mit fog kitalálni Anne. Olyan aranyosak együtt.
    Nem szeretem Lucifert, biztos neki is vannak még meglepetései, és előre félek, hogy nehogy elrontson itt valamit, mert túl szép eddig, hogy ne bolygass bele :-(
    Nem is jutott eszembe, hogy Jasper-Alice páros is ilyen lehetett egykor, de igaz: egy öldöklő-gép+angyal :-D csak Jasper mögött nem állt ott a Volturi :-(
    Én félek Arotól, hisz igazi gyűjtő, ha nem is áll Demék kapcsolata útjába, attól még a gyerekeikre fájhat a foga, és mivel alakul közöttük valami....

    Na jó, ezt már megint túlkomplikáltam!

    Várom a következőt:
    Odile

    VálaszTörlés
  4. Szia Mono!
    Köszönöm szépen. Nagyon örülök, hogy tetszett a fejezet:D Hamarosan hozom a folytatást. Az még mindenképpen Anne-Demetri rész lesz :) Sajnos nem tudom megoldani a heti két frisst, mert két történetem van, és időm sajnos kevés:( Szívesen írnék többet, de nem tudok több időt szakítani rá :(
    Puszi

    Szia Aileen!
    Köszönöm szépen. Nagyon örülök, hogy tetszett a fejezet :D Hamarosan hozom a folytit. :)
    Puszi

    Szia Odile!
    Köszönöm szépen. Nagyon örülök, hogy tetszett a fejezet :D Hamarosan jön a folyti, abban bele lesz a fogadás tárgya is, és még néhány apróság. Hamarosan pedig Lucifer is ismét akcióba lép.
    Puszi

    VálaszTörlés