Chatelj bátran, de ne reklámozz! :D

2013. július 25., csütörtök

The Beauty and the Bear - 158. fejezet



158. fejezet

(Rosalie szemszöge)

Feszülten figyeltük, ahogy Kate és Garrett egyre közelebb ér Aróhoz és a Volturi többi tagjához, a Volturi vezető pedig feszülten és izgatottan figyelte minden mozdulatukat. Amikor pedig Kate odaért Aro elé bájosan elmosolyodott, ahogy csak egy szukkubus tud, és lágy, behízelgő hangon megszólalt.
-          A képességem némiképp fájdalmas lehet, úgyhogy talán jobban járnál, hogyha valaki máson mutatnám be a dolgot – mormolta szinte a fülébe.
-          Nem gond, kedvesem. Én magam még Jane-t is megkértem egyszer, hogy használja rajtam a képességét, puszta kíváncsiságból. Úgyhogy csak nyugodtan.
-          Ahogy kívánod – bólintott rá Kate. Majd kezét Aro felé nyújtotta, aki azonnal az övébe helyezte a sajátját. A következő pillanatban minden olyan gyorsan történt. Kate lesokkolta Arót, Renata pedig egy határozott rántással letépte a Volturik vezetőjének a fejét. Garrett pedig kiszabadította Anne-t, és Kathy-t is, csupán néhány pillanat alatt.
-          Gyerünk – kiáltotta el magát Jasper, majd rohanni kezdett a Volturi katonák felé, mi pedig gondolkodás nélkül vetettük magunkat utána. A legrosszabbtól már megszabadultunk. Aro volt a feje ennek az egész csapatnak, és most, hogy sikerült lefejeznünk őket, már nem jelenthetett gondot, hogy egy hosszú harc után miénk legyen a győzelem.
-          Te nyavalyás áruló – kapta volna el Renátát Caius, de vissza is pattant, nyilván a lány képességének hála.
-          Én lennék áruló? Én soha nem akartam közétek tartozni, kényszerítettetek rá, hogy maradjak, különben a még élő rokonaimat kiirtjátok, viszont, ha nem léteztek, akkor vége a veszélynek, és én is szabad leszek végre.
-          Te egy őrült vagy, én sosem mondtam ilyesmit – hökkent meg Caius.
-          Valóban nem ti ketten fenyegettetek meg, hanem az, akinek letéptem a fejét – vicsorgott rá Caius-ra. – Ha gondoljátok, és hagytok minket békében távozni, akkor részemről ti élhettek tovább, de ha nem, akkor inkább vesszetek oda mindannyian.
-          Sajnálom, de a testvéremet kötelességem megbosszulni, így nincs mit tenni. Az alku nem áll. Sőt, ha mi győzünk, akkor gyökeresen ki fogom irtani a családod, méghozzá veled együtt – mondta elszántan.
-          Akkor kénytelen leszel te is veszni – fordult felé Renata dühösen. Én pedig azonnal odaugrottam hozzá, hogy segítsek. Nem is tartott sok ideig, és már le is téptük a fejét, a feladat többi részét pedig már a tűz elintézi.
-          Apa – sikoltott fel Anne hirtelen. Én pedig azonnal odakaptam a fejem. Lányom a földön feküdt, és a lábszárcsontja egy része kilátszódott ahol felszakadt a bőr.
-          Semmi baj, kicsim – kapta fel Emmett, miután elintézte a támadóját. – Carlisle.
-          Itt vagyok már – jelent meg fogadott apánk. – Nyílt törése van, ezt el kell látni minél előbb. Ha így kezd el begyógyulni az nagyon fájdalmas lesz, mert újra el kell majd törnöm.
-          Akkor vidd be a házba, és lásd el – mondta Emmett ellentmondást nem tűrve. – Ezeket itt mi elintézzük.
-          Kell még valaki, aki lefogja, amíg helyre teszem a csontot, és segít kitisztítani a csont körüli részeket. Nem lesz kellemes, még fájdalomcsillapítóval sem – mondta Carlisle határozottan.
-          Vidd magaddal Esmét, nyugodtabb vagy, hogyha melletted van – mondta szerelmem határozottan. – Most koncentrálnod kell, hogy minden rendben legyen a lányommal.
-          Vigyázzatok rá – kértem Carlisle-t aggódva.
-          Ez csak természetes, Rose – biccentett fogadott apám azonnal. – Ti is vigyázzatok – mondta Carlisle. Majd átvette Anne-t Emmett kezéből, és már rohantak is a ház felé. Én pedig végig figyeltem őket, nehogy valaki kövesse, vagy megtámadja út közben a kis csapatot. Miután beértek a házba, és magukra zárták az ajtókat azonnal megnyugodtam. A lányom már biztonságban van, de a fiam hol lehet?
-          Sarah, vigyázz – kiáltott fel Edward. Aztán megint minden olyan gyorsan történt. Sarah-t ketten a földre teperték, én azonnal elindultam feléjük, ahogy Edward is, de akkor már kitekerték mindkét karját. – Sarah, ne csináld ezt – vette az ölébe Edward a lány fejét. – Ne hagyj itt, azt hiszem, hogy szeretlek – nyomott csókot a lány ajkaira.
-          Semmi baj, csak legyél gyors, már úgyis meghaltam, és ezt te is tudod – suttogta Sarah.
-          Nem, én nem foglak – rázta meg a fejét bátyám.
-          Bízz bennem, egyszer jön majd egy lány, aki hasonlít majd rám bizonyos módon – mondta mosolyogva. – Ő lesz számodra az igazi, most pedig tedd meg. Nem tudtok meggyógyítani, karok nélkül pedig használhatatlan vagyok.
-          Sajnálom, hogy nem vigyáztam rád jobban – suttogta Edward.
-          Örülök, hogy megismerhettelek – mosolygott rá még egyszer Sarah. Majd egy hirtelen rántással elvált a feje a testétől.
-          Edward, nagyon sajnálom – szorítottam meg a kezét.
-          Erre most nincs időnk – vágta rá fogadott bátyám. – Majd meggyászolom, hogyha ennek vége lesz – mondta szomorúan. – Most intézzük el ezt az egészet – nézett rám komolyan. – Már nincsenek sokan.
-          Rendben – bólintottam rá. Sarah érdekében már úgysem tehetünk semmit.
-          Anya, segíts – kiáltott fel fiam. Azonnal arra kaptam a fejem. Ő pedig magatehetetlenül feküdt a földön.
-          Mi történt? – vetettem magam mellé.
-          Azt hiszem, hogy eltört néhány csontom – nyögte fiam, miközben Edward végzett a támadójával.
-          Gabriel, jövök már – hallottam meg Kathy halk sóhaját, majd egy velőtrázó sikolyt.
-          Kathy – sikoltottam fel, amikor megláttam, hogy egy Volturi testőr éppen a máglyára hajítja lányom legjobb barátnőjét.
-          Rosalie, vidd biztonságba Gabrielt – szólt rám Edward. – Emmett és Jasper elkapta Marcust, a többiek kezdenek szétszéledni. Hagyd ránk a többit – mondta határozottan.
-          Hogy mondom meg Anne-nek, hogy Kathy meghalt?
-          Ezen majd gondolkodunk akkor, hogyha végeztünk – mondta ellentmondást nem tűrve.
-          De hát…
-          Nincs, de – kiáltott rám dühösen. – Elintézzük ezeket a vámpírokat egyszer, s mindenkorra, és majd azután törődünk minden mással – mondta egy fokkal higgadtabban. Viszont a mozdulatai egyáltalán nem tükröztek higgadtságot. Egy szempillantás alatt tépte szét a vele szembe jövőt, komolyan mondom, még pislogni sem volt ideje annak a szerencsétlennek. Összességében elég sokkoló volt a dolog, de megértettem Edward minden indokát. Őt is az vezérelte, ami engem. A családunk iránti szeretet, és a bosszú, az elvesztett szeretteinkért. Ilyen rövid idő alatt is jobban kötődött ahhoz a lányhoz, mint bármelyikünk gondolta volna.
-          Rose, nézz a hátad mögé, még sokan vannak ahhoz, hogy figyelmetlen legyél – szólt rám Emmett. Majd felrántott a földről. – Menj a házba, nem vagy beszámítható – adta ki az utasítást szerelmem. – Vidd magaddal Demetrit is, mert már kiborít, hogy állandóan meg kell mentenem. Ő sem tud koncentrálni, mert tudni akarja, hogy Anne hogy van.
-          Nem foglak itt hagyni – mondtam határozottan. – Figyelek.
-          Nem, nem figyelsz, túl sokfelé áradnak az érzelmeid. Ez a különbség nők és férfiak között. Én csak egy dologra koncentrálok egyszerre, de te mindenre próbálsz figyelni, és így csak veszélybe sodrod magad. Nem mondom még egyszer. Irány a ház, és vidd magaddal Demetrit is. Anne-nek szüksége van rátok.
-          Na és rád?
-          Én is megyek, nagyjából húsz perc múlva – kapta el a derekamat. Majd egy határozott hajítással Demetri felé küldött. – Dem, kapd el, és vidd be a házba, mielőtt megöleti magát – kiáltott Demetri felé. Aki remek reflexszel akadályozta meg, hogy hatalmasat terüljek a füvön.
-          Ezt még megkeserülöd, Emmett Cullen – kiáltottam felé dühösen. Először is mit dobál? Másodszor pedig miért dönti el, hogy én mit akarok csinálni?
-          Majd megbeszéljük, hogyha végeztünk – morgott fel Emmett, majd rávetette magát egy újabb vámpírra.
-          Állj – kiáltott fel Renata hirtelen. – Elég, Marcust hagyjátok életben, és kössünk békét. Elég a gyilkolásból. Ennek most már semmi értelme.
-          A lánynak igaza van – bólintott rá Marcus. – Ne ontsunk több vért feleslegesen – nézett körbe a családunkon.
-          Mi a garancia rá, hogy nem fogsz újra megtámadni minket? – kérdezte Emmett komolyan.
-          A szavamat adom, és mindig megtartom a szavamat – morgott fel Marcus.
-          Demetri várj egy pillanatot. Megbízhatunk benne? – néztem rá kérdőn.
-          Marcus az egyetlen vezető, aki még soha nem végeztetett ki a saját emberei közül senkit, és mindig megtartotta a nekünk adott szavát – mondta Dem határozottan. – Én elengedném a megmaradt Volturi katonákkal együtt.
-          Na és Renata? Nem fogják bántani? Vigyáznunk kell a családjára, hiszen értük tett mindent kockára – mondtam idegesen.
-          Senki sem fogja bántani a családját és őt sem. Csak Aro fenyegette ezzel mindig, hogy a családdal maradjon – mondta Dem határozottan. – Marcus más vezető lesz, hidd el.
-          Edward? – fordult Emmett fogadott testvérünk felé.
-          Nem fog bántani senkit – mondta Edward néhány percnyi gondolkodás után.
-          Biztos vagy benne öcskös? – kérdezte Emmett komolyan.
-          Nincsenek sötét gondolatai velünk kapcsolatban. Sőt, megérti az indokainkat, hiszen csak saját magunkat védtük.
-          Demetri szerint is betartja a szavát – bólintott rá Emmett. – Edward is hisz neki, azt hiszem, hogy nekem ennyi elég. Részemről szent a béke, amennyiben békén hagyjátok az egész családom – ajánlotta fel kedvesem a jobbját.
-          Úgy legyen – biccentett Marcus, és elfogadta a felajánlott kezet. – Akkor mi már itt sem vagyunk. Renata, ha jól feltételezem, akkor nem kívánsz tovább a testőrség tagja lenni.
-          Sajnálom, Marcus, téged mindig is becsültelek, de inkább a magam útját járnám – válaszolta Renata azonnal.
-          A fiammal akarsz maradni? – kérdeztem kíváncsian.
-          Sajnálom, Rose, de én és a fiad csak barátok vagyunk. Hálás vagyok neki, amiért segített a családomon, és rajtam, de azt hiszem, hogy ideje világot látnom végre a négy fal és a küldetések helyett.
-          Azért örülne, ha elbúcsúznál tőle – mondtam határozottan.
-          Természetesen megvárom, amíg felépül – mosolyodott el Renata. – Persze csak, hogyha nem zavarok – fűzte még hozzá.
-          Egyáltalán nem zavarsz – vágtam rá azonnal.
-          Baby… - lépett mellém szerelmem bűnbánó tekintettel, de ebből most nem eszik az hétszentség.
-          Ne is kezd el – emeltem fel a kezem azonnal.
-          Tudod, hogy én csak…
-          Nem érdekel – vágtam rá azonnal. – Hogy a fenébe gondoltad, hogy áthajítasz a harcmezőn, és erőszakkal vitetsz fedezékbe, amikor te még idekint vagy?
-          Tettem a dolgom, Rose. Nekem a férjedként és apaként az a feladatom, hogy megvédjelek titeket – mondta Emmett határozottan.
-          Ebben bizony van igazság – állt Emmett mellé Edward. – Emmett végig figyelt benneteket. Én egy pillanatra nem figyeltem oda Sarah-ra, és mi lett a vége? – hajtotta le a fejét.
-          Te sem gondolod komolyan, hogy ez bármilyen szinten is a te hibád volt – néztem rá komolyan. – Sarah nagyon jó lélek volt, de talán a sors neked valaki mást szánt.
-          Mást, persze – sóhajtott fel. – A sors nekem nem szán senkit, hogy ennyire nem találom meg a megfelelő lányt.
-          Ezt most azonnal fejezd be, hallod – fordítottam magam felé az arcát. – Tudom, hogy jön majd egy lány, aki tökéletes lesz a számodra, méghozzá minden szempontból, csak ki kell várnod.
-          Oh, a lányról jut eszembe. Alice? – nézett Edward kíváncsian húgunk felé.
-          Igen? – pillantott azonnal Edwardra.
-          Sarah látott a jövőbe is? – kérdezte kíváncsian.
-          Már bocsánat, de miért látott volna? – döbbent meg Alice a kérdésen.
-          Nem is tudom, csak mert azt mondta, hogy egyszer jönni fog egy lány, aki valamilyen módon hasonlítani fog rá. Ebből gondoltam. Ti elég sokat beszélgetettek, nem mondott semmit?
-          Nekem nem, de ettől még előfordulhat, hogy tudott valamit, amit mi nem – gondolkodott el Alice. – Meglehetősen tehetséges lány.
-          Igen, az volt – bólintott rá Edward.
-          Várjunk csak, volt? – kérdezte Alice döbbenten.
-          Alice, Kathy és Sarah meghalt – mondta Edward szomorúan.
-          Na és én ezt miért nem láttam? – hökkent meg húgunk. – Nem láttam őket létezni sem, és nem láttam őket meghalni sem. Ez normális? Vagy az is lehet, hogy ez volt a képességük? Ez nagyon különös. Még soha nem fordult elő velem ilyesmi. – Edward, nagyon sajnálom – szökkent oda bátyánkhoz. Majd szorosan magához ölelte.
-          Köszönöm – mormolta Edward a nyakába.
-          Anne-nek hogyan mondjuk el? – kérdezte miután elengedték egymást Edwarddal.
-          Nem tudom, de talán az a legjobb, hogyha azonnal őszintén bevalljuk a dolgot. Nincs értelme húzni, hiszen úgyis meg kell tudnia.
-          Igen, ez lesz a legjobb – bólintottunk rá mindannyian. Aztán hirtelen kivágódott az ajtó, és Carlisle lépett ki rajta.
-          Mi a helyzet? – nézett körbe rajtunk. – Mindenki jól van? Van még valakinek sérülése?
-          Nem, mindenki rendben van, aki itt van – mondta Emmett komolyan. – Anne és Gabriel?
-          Gabrielnek eltört három bordája a bal csuklója, és a jobb lába, de rendbe fog jönni, minden csontját helyre tettem – mondta Carlisle komolyan. – Anne-nek nyílt törése van, az súlyosabb, mint Gabriel sérülései, úgyhogy néhány napig altatásban tartom és fájdalomcsillapítózom, amíg készen nem áll rá, hogy magához térjen. A törésen kívül néhány zúzódással megúszta.
-          Ez jó hír – sóhajtottunk fel megkönnyebbülten.
-          Bemehetünk hozzájuk? – kérdeztem azonnal.
-          Hát persze – bólintott rá fogadott apánk. – Ti pedig meséljétek el, hogy mi történt, amíg én elláttam Anne-t és Gabrielt – mondta Carlisle komolyan. Mi pedig azonnal eleget tettünk a kérésének…

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Aroék meghaltak, így ha jól veszem kia dolgot Lucifer veszített..:) vagyis remélem.
    Szegény Edward úgy sajnálom őt..:( De úgy is jönni fog majd Bella neki, és az is elkerülhető volt, hogy Kathy és Sarah Luciferhez kerüljön nagyon cseles, alig várom, hogy odafent mi is zajlik most, és Lucifer h jelenik majd.. szegény gyerekek, Anne nagyon ki lesz.., de minden jó lesz idővel:) Marcust az eredeti történetben is elfogadtam, mert nem olyan erőszakos és szemét volt mint a tesói,alig várom a többit
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Jó volt ez a rész is, csak egy kicsit kevésbé volt izgalmas, mint az előző. Az valahogy engem jobban lázba hozott.
    Illetve vannak még olyan dolgok, amiket még most sem értek. Például én még mindig nem értem, miért pont a csata előtt néhány perccel kapta vissza az emlékeit? Miért pont akkor? Miért nem lehetett előbb?
    Meg én azt hittem, hogy sokkal drámaibb lesz a csata. Ahhoz képest ez kész happy end. Kathy és Sarah halála nem volt annyira megható. Valószínűleg ez azért van, mert angyalok és tudom, hogy élni fognak angyalként.
    Edward szereti Sarah-t. Észre se vettem, hogy időközben beleszeretett. Meg azt se nagyon tudom, hogy hogyan és miért? (vagy csak nekem kerülte ez el a figyelmem?).
    Meg Renatáról én ezt nem feltételeztem volna. Megleptél vele.
    Összeségében viszont egy jó fejezet volt. Innentől meg csak ismételni tudom magam. Már várom a kövit.
    Puszi Abby!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Huh...Ez nagyon jó volt :)Látom Marcuszt mindenhol meghagyod :D Szegény Kathy és Sarah..de mint tudjuk úgysem haltak meg véglegesen :)Bella ebben a történetben még jönni fog?
    Már várom a következőt :)
    Üdv.Allstars

    VálaszTörlés
  4. Te jó ég ez egy kemény harc volt az biztos. Remélem Kathy és Sarah vissza került a mennybe és nem Lucifer kezei közé kerültek mind a ketten. Edward beleszeretett Sarahba erre elveszíti sebaj hamarosan jön Bella és végre boldog lehet alig várom Edward boldogságát ugye azt is beleírod majd? Szegény Anne kicsit bele fog örülni Kathy elvesztésébe :( Renata és Gabriel cuki páros lett volna, de sebaj ő is majd megtalálja a párját remélem :) Izgatottan várom a folytatást! :)
    Üdv: Solya :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Melinda!
    Köszönöm szépen. Nagyon örülök, hogy tetszett a fejezet :D Hamarosan hozom a folytatást, amiből kiderül, hogy mi zajlik most éppen odafenn :)
    Puszi

    Szia Abby!
    Örülök, hogy azért tetszett. Igen az előző fejezet valóban egy kicsit feszültebb hangvételű volt, ezt elismerem. :) Remélem, hogy azért a következő fejezet is tetszeni fog. Az pedig, hogy Rose miért pont akkor kapta vissza az emlékeit hamarosan kiderül.Edward és Sarah kezdődő kis románcára pedig csupán utalásokat tettem.
    Puszi

    Szia Allstars!
    Köszönöm szépen. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett a fejezet :D Igen, Marcust kedvelem a legjobban a vezetők közül. Ő inkább közömbös, mint agresszív és megvető. Nem, Bella nem jön már ebben a történetben.
    Puszi

    Szia Solya!
    Köszönöm szépen. Nagyon örülök, hogy tetszett a fejezet :D Hamarosan hozom a folytatást. Bella ebben a történetben nem lesz benne, ezt a sztorit lezárom két fejezet múlva a tervek szerint. :)
    Puszi

    VálaszTörlés