Chatelj bátran, de ne reklámozz! :D

2011. december 15., csütörtök

The Beauty and the Bear - 79. fejezet

79. fejezet

(Rosalie szemszöge)

A reggeli csodálatosan telt Emmettel. Miután pedig mindent elpusztítottunk, ami csak a tányérjainkon volt átmentünk, hogy megnézzük, mi a helyzet a kislányunkkal, és anyáékkal. Belépve azonban nagy meglepetés fogadott, ugyanis anya és apa eddig soha nem látott dolgot művelt a kanapén. Nem is emlékszem, hogy valaha láttam-e őket csókolózni, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem tetszett a dolog, mert nagyon is tetszett.
-         Khm… - köszörültem meg a torkomat. Erre persze mindketten felkapták a fejüket.
-         Hát ti meg mit kerestek itt? – pirult el anya azonnal. Apa viszont nem mutatta jelét annak, hogy zavarba jött volna a rajtakapástól.
-         Gondoltam megnézem, hogy Anne éppen mit csinál – vágtam rá azonnal.
-         Nemrég aludt el a kisasszony – vágta rá anya. – Fent van a kiságyban. Felmenjünk hozzá? – kérdezte kedvesen.
-         Igen, szeretnénk meglátogatni egy kicsit, azután pedig nem is zavarunk – mondtam komolyan.
-         Egyáltalán nem zavartok – rázta meg a fejét anya. Mire apa halkan felkuncogott. Na mi van itt? Vajon mit csináltak az éjjel? Juj, nem, ezt nem is akarom tudni. Jobb, ha bele sem gondolok.
-         Inkább menjünk fel – vigyorodtam el.
Majd kézen fogtam a férjemet, és együtt elindultunk az emelet felé. Belépve Anne szobájába azonnal szélesen elmosolyodtam, mert kislányom szokásához híven a pocakján aludt, a kis kezei és lábai pedig szét voltak terülve a kiságyban, miközben halkan szuszogott. 
-         Az én kis döglött békám – vigyorodott el Emmett. – Hogy tud mindig ebben a pózban aludni?
-         Biztos így kényelmes neki – vágtam rá azonnal. – Egyébként miért hívod szegényt mindig döglött békának? – kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-         Mert mindig ilyen pózban alszik. Nem olyan, mint egy kis béka, tanár néni? – kacsintott rám.
-         Hát, rá lehet fogni, de akkor sem fogom lebékázni az én kis hattyúmat – vágtam rá azonnal.
-         Jól van, majd magamban nevezem mostantól az én kis békámnak – biccentett Emmett.
-         Jaj, nem zavar, hogy így hívod, mert tudom, hogy ezt kedveskedően gondolod, csak nekem furcsa őt békához hasonlítani – magyarázkodtam. Tudtam, hogy nem sértő szándékkal mondja ezt a lányunknak.
-         Helyes, mert úgyis így fogom hívni – vigyorodott el Emmett. – Ezt már annyira megszoktam.
-         Szerintem menjünk ki, hogy nehogy felébresszük – mondtam halkan. – Majd visszajövünk néhány óra múlva, amikor már kialudta magát.
-         Rendben, jó ötlet – egyezett bele szerelmem is.
-         Kicsim, élvezzétek a mézes hetet, Anne nagyon jól meglesz velünk – vágta rá anya. – Utazzatok fel a hegyekbe nyugodtan – fűzte még hozzá. – Ott mindig jól érzitek magatokat, és tudom, hogy szeretnél nászutat. Ha bármi gond lenne, akkor pedig úgyis azonnal szólok neked.
-         Ez egy remek ötlet – bólintott rá Emmett.
-         Nem is tudom. Anne számára még kellene akkor egy kis tej, nem akarom, hogy teljesen megvonjuk tőle az anyatejet – mondtam bizonytalanul.
-         Ne aggódj, van itt egy lány, ha jól emlékszem, akkor Minának hívják, akinek pontosan ilyen idős a kisfia, és ő is mondta, hogy szívesen ad Anne-nek a tejéből, mert úgyis rengeteg van neki.
-         Ez igazán kedves tőle – mosolyodtam el. Emlékszem Minára. Az ő első kisfia is az osztályomba jár. Nagyon kedves lány, és a családja is imádnivaló.
-         Igen, szerintem is, de Anne-nek nem lehet baja ettől? – kérdezte Emmett.
-         Nem, egyáltalán semmi. Rosalie-nak is volt tejtestvére, ez nagyon jó dolog két anyuka között, ha az egyiknek túl sok teje van. Így nem veszik kárba, és két babát is táplál az anyatej.
-         Akkor jó ötletnek tartom – bólintott rá szerelmem.
-         Én nem tudom, hogy el kéne-e mennünk – nyeltem egy nagyot. Jobban szerettem szem előtt tartani az olyan régóta vágyott gyermekünket.
-         Édesem, nem bújhat el állandóan Anne a szoknyád mögött. Te pedig nem lehetsz állandóan a közelében. Hidd el, hogy neki sem jó, hogyha állandóan aggódsz érte – simított végig kedvesem az arcomon.
-         Tudom, de olyan nehéz távol lenni tőle – sóhajtottam fel.
-         Kicsim, erről már beszéltünk, igaz? – kérdezte Emmett egy kicsit szigorúbban.
-         Igen, tudom – bólintottam rá. – Nem figyelhetem minden lépését örökké, mert akkor inkább idegesítő anya leszek a számára, mint kedves.
-         Erről van szó – ölelt magához szerelmem. – Induljunk, mondjuk holnap. Mit szólsz? Így még a mai napot együtt tölthetjük vele, hogyha felébredt – ajánlotta a lehetőséget.
-         Jól hangzik – egyeztem bele. – Addig is hagyjuk anyáékat magukra – fűztem még hozzá. Átszólsz nekünk, hogyha Anne felébredt?
-         Inkább átvisszük őt hozzátok, hogyha felkelt. Így nyugodtan tudsz pakolni és csomagolni, amíg megérkezünk hozzátok. – vágta rá anya.
-         Ez jó ötlet, még úgysem láttam a házatokat – lelkesedett fel apa is. – Tudnom kell, hogy hol él a lányom – fűzte még hozzá a kérdő tekintetem láttán.
-         Rendben van, gyertek csak nyugodtan – egyeztem bele. Végül is, így talán jobb is, mert akkor tényleg össze tudok pakolni addig, amíg odaérnek hozzánk, és így az egész estét a lányunkkal tölthetjük.
-         Helyes, akkor menjünk – fogta meg a kezem Emmett. Majd gyengéden húzni kezdett engem az ajtó felé. – Ne zavarjuk őket, hadd élvezzék a házasélet szépségeit – suttogta nekem az ajtóban. – Talán éppen most fog elkészülni a kisöcséd, vagy a kishúgod – kuncogott fel.
-         Emmett, hova gondolsz? – kérdeztem vissza meghökkenten.
-         Miért ne? Anyukád még ereje teljében van – rántotta meg a vállát.
-         Ilyen idős korban már nagyon veszélyes lenne szülni – mondtam határozottan. Nem annyira megbízható még az orvostudomány ezekben az időkben. Nem is örülnék neki, hogyha anya veszélynek tenné ki magát.
-         Nyugi, csak vicceltem. A szüleidnek már van annyi esze, hogy el tudják dönteni, hogy mit akarnak. Nem hiszem, hogy éppen most akarnak vállalni még egy gyerkőcöt. Szerintem elvannak az unokájukkal. Ő is kellőképpen le tudja fárasztani őket – mondta szerelmem határozottan.
-         Az már biztos. Anne-t követni néha nekem is művészet – nevettem fel. Olyan kis izgága, hogy az valami hihetetlen.
-         Na, gyerünk haza – pattant fel Emmett Lucifer hátára. – Nyeregbe asszony – nyújtotta felém a kezét.
Majd egy szempillantás alatt felhúzott maga elé. Azután pedig elvágtattunk a házunk felé. Emmett tempójának hála nem sokkal később már meg is érkeztünk. Én pedig azonnal a bőröndökhöz siettem, és az ágyra fektetve őket kezdtem el a csomagolást.
-         Azért még ráérsz, kedvesem. Nem most azonnal indulunk neki – terült el Emmett az ágy szabadon maradt részén.
-         Tudom, hogy nem most indulunk, de holnap reggel már igen, és inkább minél előbb összepakolok, hogy több időt lehessünk Anne társaságában, és persze a szüleimében az indulás előtt.
-         Jól van – egyezett bele Emmett. – Miben segíthetek?
-         Esetleg pakolj nekünk ételt az útra, és majd a házba is. Mert szerintem kiürítettük az egészet legutóbb.
-         Hát nem maradt benne sok minden, ez tény – biccentett szerelmem. Majd felpattant az ágyunkról, és a konyha felé vette az irányt. Én pedig pakolásztam tovább. Már alig vártam, hogy készen legyenek a bőröndök, és Anne itt legyünk velünk, hogy elköszönhessünk tőle néhány napra.
-         Hm… romantikus nászút? – jelent előttem Lucifer.
-         Hagyj békén, most nem érek rá – vágtam vissza gúnyosan.
-         Juj, hát persze, nagyon lefoglal titeket a pajzánság – bólintott rá. – Egyébként tudtad, hogy ez valamilyen szinten bűn?
-         A férjemmel vagyok együtt, úgyhogy egyáltalán nem az – mondtam határozottan.
-         Tusé – vigyorodott el. – Na és mondd csak, mikor voltál utoljára álombéli utazáson? – kérdezte lelkesen.
-         Már egy ideje nem, de Nadine majd eljön érte, hogyha mindent elintézett, anit csak kellett – állapítottam meg. – Addig pedig nagyon is jól érzem magam, ha már megadatott nekünk Emmettel a boldogság.
-         Oda ne rohanjak – szusszantott fel Lucifer. – Ezek szerint egy kicsit sem hatott meg Jasper előadása…
-         Mi a fenéről beszélsz? Ez valami trükk? – kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-         Miféle trükk? – lepődött meg Lucifer is.
-         Nem tudom, hogy miről beszélsz – fűztem még hozzá.
-         Oh, ez így izgalmasabb lesz, mint ahogy gondoltam – nevetett fel ördögien. – Gyere velem, cicuskám – ragadta meg a kezemet.

Én pedig éreztem, ahogy a világ elsötétül körülöttem, a következő pillanatban pedig ki is pattantak a szemeim.
-         Hol vagyok, mit tettél velem? – kérdeztem dühösen.
-         Gondoltam megmutatom azt, amit a barátaid eltitkolnak előled – mondta teljesen nyugodtan. – Mondd csak, emlékszel, hogy kivel találkoztál a váróban?
-         Persze, Renesmee ott volt egy ideig – bólintottam rá. Ebben nincs nagy titok. Nadine elmondta, hogy mi is az a váró.
-         Nem, én a második látogatásodra gondoltam – mondta határozottan.
-         Nem voltam a váróban csak egyszer – vágtam rá azonnal.
-         Vagy csak egy alkalomra emlékszel – helyesbített Lucifer. – A második alkalmat ugyanis a kedves barátnőd kitörölte az emlékeidből – mondta határozottan.
-         Nadine nem tenne ilyet, vagy ha mégis, akkor csak a saját érdekemben – vágtam rá azonnal.
-         Rendben, akkor csak egy pillanat – érintette a kezét a homlokomhoz. Nekem pedig beugrottak a képek, amelyeket Jasperrel éltem át, és valóban a váróban voltunk, és Nadine is ott volt, most már emlékszem.
-         Ez mikor történt? – kérdeztem meghökkenten.
-         Nem régen – vágta rá azonnal Lucifer.
-         Lehet, hogy ez csak egy trükk – gondolkodtam el hangosan.
-         Nem trükk, és ezt a szíved is tudja – válaszolta azonnal.
-         Meg fog halni? – kérdeztem az ajkamba harapva.
-         Akarod látni, hogy mi fog történni? – kérdezte Lucifer.
-         Honnan tudjam, hogy igazat fogsz mutatni, és nem valami átverés lesz az egész? – kérdeztem bizonytalanul.
-         Onnan, hogy vannak dolgok, amiken még én magam sem tudok változtatni, bár bevallom, egy kicsit alakítottam a játékszabályokon.
-         Akkor mutasd, legfeljebb majd nem hiszem el – mondtam kissé bizonytalanul.
-         Rendben, ez a családod szökésékor történik majd – mondta majd egy folyosón találtuk magunkat.
Bella Renesmee-vel a kezében rohant végig a folyosón, Edward és Alice szorosan a nyomában futottak, míg Jasper, Esme és Carlisle zárták a sort. Már majdnem kint voltak a kastélyból, amikor a rács elkezdett ereszkedni. Edward felkapta a családját és egy határozott ugrással kijutott velük, ahogy Alice is. Jasper felkapta és kidobta Esmét a rács alatt, majd még Carlisle-t is kilökte rajta, de neki már nem volt ideje átjutni.
-         Jasper, ne – térdelt le hozzá Alice azonnal, és a rácsokon keresztül szorította a kezeit.
-         Menj, mielőtt még késő lenne – mondta Jazz határozottan.
-         Nem hagylak itt – kiáltott fel Alice sírós hangon.
-         Edward, vidd el innen – mondta Edwardnak ellentmondást nem tűrve. Carlisle azonban hirtelen eltűnt, majd Jasper mellett bukkant fel.
-         Hogy csináltad? – kérdezte Jasper döbbenten.
-         Ez Volterra. Titkos ajtó követ titkos ajtót, hogy legyen bőségesen menekülési útvonal minden eshetőségre. Elég jól ismerem a környéket. Régen erre jártam ki vadászni – magyarázta Carlisle. – Gyerünk, menjünk – indult el Carlisle kifelé. Ezúttal azonban maga előtt tolta Jasper. A következő pillanatban Jazz felbukkant odakint Alice mellett, de Carlisle nem. Ő nem volt sehol.
-         Carlisle? – futott ezúttal Esme a rácsokhoz. Néhány pillanattal később azonban megjelent a rácsok mögött Carlisle, akit Demetri tartott szorosan a karmai között.
-         Visszajöhettek, vagy itt hagyhatjátok őt – ajánlotta a lehetőséget. – Tudhatnád már Carlisle, hogy nagyon jól ismerem ezeket a titkos ajtókat, hiszen én tanítottam neked a járást.
-         Menjetek, eszetekbe ne jusson – mordult fel Carlisle. – Jacob, vidd innen őket most azonnal – kiáltott fel Carlisle. Mire három hatalmas farkas jelent meg a családom háta mögött.
-         Nem, én nem megyek – rázta meg a fejét Esme. – Soha – tette hozzá határozottan.
-         De igenis elmész, Esme – morgott rá Carlisle. Még soha életemben nem láttam ilyen reakciót a nevelőapámtól. – A családnak szüksége van rád, te vagy az igazi összetartó erő, úgyhogy igenis elmész. Most azonnal indulsz – utasította Carlisle.
-         Nekem pedig te vagy az, aki erőt ad ahhoz, hogy összetarthassam a családot – mondta Esme is mérgesen. – Nehogy azt hidd, hogy csak úgy meg fogsz halni, azt nem hagyom – jelentette ki határozottan. – Jasper, hol az a bejárat? – indult meg a kőfal felé.
-         Erre van – vágta rá Jazz és már ott is termett.
-         Edward, Jacob, el kell vinnetek őket innen, míg be nem kerítenek. Tudjátok, hogy mi a dolgotok – utasította őket Carlisle.
-         Nem akarlak itt hagyni – rázta meg a fejét Edward. Majd ő is megindult, de Renesmee pedig iszonyatos sírásba kezdett, ami megállította Edwardot. Na és persze Jacob is felkapta a tekintetét, és akkor megtörtént. Jacob teljesen ledermedt, és csak Nessie-t figyelte. Egyszerűen nem tudott másra koncentrálni, csak és kizárólag a kislányra, aki Bella kezében sírt.
-         Oh, a francba, erre most nincs időnk – csattant fel Alice. – Ti hárman, azonnal kifelé – kiáltotta Alice. – Edward, Bella, vigyétek Nessie-t biztonságos helyre. – Farkasok, ti pedig segédkezzetek az irtásban, túl sok a vámpír a környéken.
-         Valóban túl sok a vámpír a környéken. Néhányat ki kéne iktatni – jelent meg Caius a háttérben. – Aro talán megbízott bennetek, de én soha – mondta sötéten. – Tudom, hogy milyen az, amikor valaki könnyelmű ítéleteket tesz – fűzte még hozzá.
-         Esme, tűnj innen, és te is Jasper, ameddig lehet – dörrent ismét Carlisle hangja.
-         Nem – vágta rá Esme.
-         El tudjuk intézni őket – indult meg Jasper Caius felé.
-         Nem, Caius testőrsége valahol már itt jár, nem hagyják magára ilyen helyzetben a vezetőjüket. Azonnal tűnjetek el – mondta Carlisle ellentmondást nem tűrve. A következő pillanatban pedig tényleg csak a Caius felé süvítő testőrséget lehetett látni.
-         Jasper, ha valaha is szerettél egy kicsit apádként, akkor elviszed innen Esmét – nézett rá Carlisle könyörögve.
-         Esme, gyerünk – kapta el Jasper fogadott anyánkat. Majd magával vonszolta.
-         Nem, eressz el, Jasper, nem hagyom itt – kapálózott Esme magán kívül. Fogadott bátyámnak azonban sikerült valahogy kivonszolnia fogadott anyánkat, hogy legalább ő megmaradjon a családunk számára.
-         Carlisle, visszajövök érted – kiabált Esme. – Csak maradj életben – ordította eszeveszetten.
-         Testőrök, öljétek meg az árulót – üvöltött fel Caius, hogy mindenki jól hallja a parancsát. Különös tekintettel Esme. A következő pillanatban pedig négyen vetették magukat Carlisle-ra.
-         Szeretlek Esm…- kezdett bele Carlisle. Majd a hangja hirtelen elcsuklott, és csak a hatalmas reccsenést lehetett hallani.
-         NE – sikoltotta fogadott anyánk. Majd minden áron vissza akart menni, de a füst, ami hirtelen felcsapott minden reményét szertefoszlatta.
Nem is vettem észre, hogy mikor kezdtem el sírni, egyszer csak azon kaptam magam, hogy már potyognak a könnyeim.
-         De hát, nem is Jasper – gondolkodtam el.
-         A szereplő lehet más, de a lényeg ugyanaz – vágta rá Lucifer.
-         Na és mi a lényeg? – kérdeztem kíváncsian.
-         A változásnak ára van – magyarázta Lucifer. – Abban a világban, ahol most élsz, kettővel kevesebb vámpír van, hiszen ti nem változtatok át. A tettek, amelyeket végrehajtottatok volna soha nem történhetnek meg, így fizetnie kell valakinek a megbolydult valóságért. Ha te és Emmett nem vagytok vámpírok, akkor a családod más úton indul el, és így az alternatív valóságban elvesztenek két lényt a családból, mert rossz helyen, és rossz időben hozzák meg a döntéseiket. Renesmee igazi valóját már elvesztették, most pedig Carlisle-t. Két élet veszik el, két megmentett élet helyett.
-          Vagy csak te rendezted így – állapítottam meg.
-         Mindegy, hogy ki rendezi a valóságodat, akár én, akár Nadine. Innen a Cullenek nem képesek kitörni teljes létszámmal. Még akkor sem, hogyha ténylegesen eladják a lelküket nekem.
-         Továbbra sem hiszek neked – vágtam rá azonnal.
-         Nos, szíved joga, hogy ne bízz bennem, de majd meglátjuk, hogy te mit fogsz tapasztalni. Mindenesetre most visszateszlek a testedbe, mert érzem, hogy valaki már figyel engem. Valószínűleg az az áruló Nathan lesz az. Ráadásul a férjed is mindjárt ébresztgetni kezd. Hogy bírod elviselni ezt a gyerekes, nagy mackót? Velem sokkal jobbal jártál volna – állapította meg teljes meggyőződéssel.
-         Nem gerjedek a fekete viseletre, a szarvakra, és a villás farokra – mondtam gúnyosan.
-         Uh, utálom azt az ábrázolásmódot, amit kitaláltak nekem – forgatta meg a szemeit. – Mindenki elkönyvel rondának, és undorítónak, amikor én egy jóképű, fess fiatalember vagyok. Majd egyszer rájön az emberiség, hogy nem is vagyok olyan rosszfiú, mint amilyennek hisznek.
-         Ebben tudnék veled vitatkozni – forgattam meg a szemeimet.
-         Részletkérdés – szusszantott fel Lucifer. – Na viszlát, csillagom – nyomta a kezét a homlokomhoz. – Ne aggódj, visszatérnek az emlékeid erről az utazásról, amikor eljön az ideje, hogy emlékezz rám, és arra, amit mutattam – hallottam még a halk suttogást, azután pedig semmit.

-         Rose, bébi, rosszat álmodtál? – rázogatott Emmett.
-         Nem tudom – suttogtam miután kinyitottam a szemeimet. Ez nagyon furcsa volt. Mi történt az előbb? Az egyik pillanatban még csomagoltam, aztán pedig már aludtam. Valamire emlékeznem kéne, de nem tudom, hogy mi volt az.
-         Semmi baj, csak álom volt, bármi is volt az – csókolt meg lágyan. – Gyere, menjünk le, Anne már türelmetlenül várja az anyukáját.
-         Akkor ne várassuk tovább – pattantam fel boldogan. Majd kézen fogva siettünk a nappaliba, ahol Anne már nagyon várt minket…

4 megjegyzés:

  1. Fú ne már! Ez így nem lehet! Ez nem tetszik! Csak annyiban, hogy még egy ok, hogy Rose ne ez a valóságot válassza... Lehet kicsit gonosz vagyok... Na mindegy. Egyébkén nagyon jó lett! De ha a vámpír meghal, akkor mért a váróba kerül? Mármint van esély a visszaérésre? Mert kétlem. Egyébként Lucifer... Kinek kellne volna vigyáznia Rosera? Mármint... De akkor is! Na nem nyavalygok :D Várom a folyatást!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Neee....:"((( így is épp elég rossz volt a mai napomba most pedig még ez is Carlisle meghalt egyszerűen nem vok képes elhinni mindezt de komolyan..., és a harc a futás a menekülés, de mégis valahol Lucifernek igaza van és ezt nehéz bevallani de igaza van..,mert okkal lettek talán Rosék vámpírok...Egyszerűen nem tudom felfogni talán okkal Rosenak vámpírnak maradnia mert nem hagyhatja figyelmen kivül mindezt és sztem nem is fogja mert legbelül sokat gondol erre.
    Rose anyja és apja hmm újra összejöttek és Anne mint egy kis döglött béka úgy alszik ezen nevettem:))
    Nem tudom h mi lesz de már kezdek rettegni!
    Melinda

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Gina vagyok ez igazán sokkoló de jó rész volt. Talán nem is az volt olyan rossz, vagy inkább nehezen elfogadható, amit Lucifer kivetíttet Rosalinak, egy nagyon is lehetséges jövő képet. Ez benne van a pakliba ha szembeszegülsz a Volturival, elvégre nem lehet megtartani a kecskét úgy, hogy a káposzta is megmaradjon. De engem nem is ez sokkolt annyira, hanem az hogy amit Lucifer mondott Rosalinak a valóságokról az valahol igaz. Mondhatni törvényszerű valamit valamiért cserébe alapon, mindenféle gonoszság nélkül. A jó és a rossz egyensúlya amit még Lucifer közreműködése nélkül is fenn kell tartani. Fontos az egyensúly ezt büntetetlenül nem lehet megmásítani.
    Kíváncsian várom mi lesz most.
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  4. Szia Aileen!
    Köszönöm szépen. Örülök, hogy azért összességében tetszik :D Visszatérésre mindig lehet remény, az égiek dönthetnek úgy, hogy a lélek megérdemli, hogy tovább éljen, még akkor is, hogyha vámpír volt előtte. Rose-zal kapcsolatosan is lesz válasz a kérdésedre csak türelem. :D
    Puszi

    Szia Melinda!
    Bocsi, nem tudtam, hogy rossz napod volt :/ Igyekszem a folytatással, és abból majd minden kiderül :D Lassan már a végkifejlet felé közeledik a történet :D
    Puszi

    Szia Gina!
    Köszönöm szépen. Nagyon örülök, hogy tetszett a fejezet :D Igen, Lucifer ezúttal igaz dolgokat mondott, még akkor is, hogyha ez rá igazán nem jellemző. Igyekszem a folytival.
    Puszi

    VálaszTörlés