Chatelj bátran, de ne reklámozz! :D

2011. július 3., vasárnap

Díj


Először is legszögezném, hogy tudom, én nem szoktam már díjakat elfogadni, de most kivételt teszek, mert ez nem egy tömegdíj, amit szinte mindenki megkap, hanem egy igazi elismerés, mivel nem kell még öt-tíz embernek továbbküldenem, hanem számos blog közül választották ki az enyémet is többek közül.

1. Először is köszönöm szépen a díjat, Rímeának. Igazán megtisztelő, hogy rám is gondolt.
2. Maximálisan egyetértek a ténnyel, hogy a szerelem oly szeszélyes és változatos, mint maga az időjárás. Nincs két egyforma szerelem, ahogy nincs két egyforma lélek sem.
3. Nos, itt le kéne írnom az első szerelmem történetét, de őszintén szólva, az egy egész regény lenne, így csak annyit mondok, hogy aki olvas engem, az nagyjából tisztában van az élményeimmel, a vágyaimmal, és az érzelmeim hevével, mert minden sor én vagyok, még akkor is, hogyha a történet igazából nem rólam szól :) Annyit azt mondok, hogy az első szerelmem egyáltalán nem volt plátói :)

Puszi, Drusilla


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése