Chatelj bátran, de ne reklámozz! :D

2010. április 23., péntek

Sziasztok!

Azt hiszem, hogy itt az ideje, hogy megtudjátok, hogy mit is szántam ajándékba a pályázaton résztvevőknek :D
A versenyzők között Twilightos mobilzoknik, Twilightos zsebtükrök, és Twilightos kitűzők kerülnek kiosztásra :D Minden kedves résztvevőnek kedveskedek egy kis aprósággal, úgyhogy senki nem fog üres kézzel távozni :D Én úgy érzem, hogyha már valaki megírta a pályázatot és dolgozott vele, akkor egy kis meglepetés igazán jár neki, főleg, hogy kivétel nélkül mindegyik pályázat nagyon jó lett :D Nagyon remélem, hogy tetszeni fognak az ajándékok.

Puszi, Drusilla

5 megjegyzés:

  1. szia! mindenki kap a felsorolt dolgok közül vmit? ha igen, akkor választani lehet, hogy ki mit kér? vagy csak az első 3 kap ilyen ajit, a többiek mást kapnak?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nos, annyi ajándékot szereztem be, hogy mindenki kapjon ajándékcsomagot. Az első három helyezet kap mindenből. Kap twilightos tükröt, mobilzoknit, és több kitűzőt, mint a többiek. A többi résztvevő pedig kap mobilzoknit, és kitűzőket. Igyekeztem mindenből a legjobbat beszerezni, és jó minőségű termékekkel meglepni titeket. :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia! és ezeket az ajikat hogyan juttatod el hozzánk?

    VálaszTörlés
  4. Szia megint! Nyitottam egy blogot, de még nem tettem fel az első fejezetet! Nemsokára fenn lesz, Drus, Szeretném ha majd benéznél! http://vampirnotesz.blogspot.com/

    VálaszTörlés